torek, 1. november 2011

no ja.. js sm bla čerej nekej zlo naudušena nad gledanjem filmov ampak sm že pred polovico helloweena zaspala klemnu v naročju..mgoče zarad nočnega pohoda ki sva ga opraula sred noči.. Al pa ker sva se utrudla ker sva pretiravala s powerpointom za anglo O.o al pa zarad.. ------------------->(ta puščica kaže na slikco zgoraj desno baje..)
nima veze.. bisvo je da nisva čiz nč spala... js sm se odkriwala piko me je pa pokrivou :3 pa sj je blo kjut no.. LOBIM GA! =*

by the waaay fuul sm naudušena nad pokopališčm ponoooč!! dokler se ne prpele avto in s klemnom laufava (naj poudarim da sm bla v petah.. klasika -.-) po pesku iz pokopališča in zakurva stopleno čokolado?!! hahah zj mi boščk moj srčkan pošilja smse v katerih se mi opravičuje ker me je zbujou.. ahjooj *.*

He is my life.

Zlo sm se naauuuduuuššlaa nad fotkanjem oz. poziranjem in odločla sm se tud da bom šla na un tečaj za lakiranje al poslikavo nohtov al kaj.. pa sj ne da youtube ni dobr pa da ti ne prodajo zakon umetnih nohtov al pa nardijo kul gela.. ampak js bi tud znala aweš :3 nohti so kul..pa nism nardila nobene buče.. zdj me je sram..niti nism bla čarovnica ne vampirka ne nč O.o bla sm nawadna js.. in zj komej čakam konec tedna da bowa šla s srčkom na bazen :3 

Ni komentarjev:

Objavite komentar